|
|
|
SEO czy PPC - jakie działania są bardziej skuteczne |
« Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat » |
Autor |
Wiadomość
|
JankesM |
Wysłany: 22 Lut 2007, 14:33 Temat postu: SEO czy PPC - jakie działania są bardziej skuteczne |
|
|
Przyjaciel KCS
Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 1445
|
SEO czy PPC - jakie działania są bardziej skuteczne
Wśród osób zainteresowanych tzw. pozycjonowaniem co jakiś czas rozpoczyna się dyskusja na temat tego co jest lepsze: SEO czy PPC. Przytaczane są przykłady na tak i na nie zarówno przez zwolenników jednej, jak i drugiej metody. Co z tego wynika?
Przede wszystkim to, że pytanie jest źle postawione. SEO i PPC nie są bowiem działaniami w stosunku do siebie opozycyjnymi, lecz wzajemnie się uzupełniającymi.
SEO (z ang. Search Engine Optimization) to optymalizacja serwisu WWW mająca zapewnić mu jak najwyższą pozycję w rankingach wyników wyszukiwarek.
PPC (z ang. Pay per Click) to z kolei działanie reklamowe, polegające na wykupywaniu w wyszukiwarkach płatnych linków i reklam tekstowych, które powiązane są ze zdefiniowanymi wcześniej słowami kluczowymi.
(...)
czytaj więcej: http://www.webinside.pl/emarketing/251
CO WY NA TO? _________________ J@nkes (przyjaciel KCS)
B?dz zauwa?alny w Internecie! Dodaj swoj? stron? do najlepszego polskiego katalogu stron --> zobacz ciekawe strony. Nie tra? czasu i zrób to teraz! Najlepszy serwis dla e-mieszka?ca to: Piaseczno, który cz?sto czytam i udzielam si? na forum piaseczna. Polecam |
|
Powrót do góry |
|
|
KCS |
Wysłany: Temat postu: Reklama w KCS |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariolosek |
Wysłany: 02 Mar 2007, 00:45 Temat postu: |
|
|
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 155
|
Co więcej jedno można wykorzystać do rozwoju drugiego. Coraz częstszą praktyką przy planowaniu strategii SEO dla dużych witryn jest uruchamianie wcześniej kampanii PPC w celu znalezienia słów kluczowych, które maja najwyższy wskaźnik ROI.
Generalnie PPC jest wykorzystywane:
a)gdy potrzebujesz czasu na SEO,
b)gdy nie jesteś przygotowany na długofalowe działanie SEO lub nie masz ku nim wystarczających kompetencji
c)gdy z przyczyn technicznych lub ekonomicznych nie ma sensu na dane słowa rozwijać aktywności SEO (np. czasowe promocje cenowe na wybrane słowa kluczowe)
Może się komuś przyda:
http://www.ittechnology.us/zalety-i-wady-platnego-wyszukiwania/
http://www.ittechnology.us/wady-i-zalety-inwestowania-w-naturalne-wyniki-wyszukiwania/ _________________ Kurs AdWords - jak tanio i efektywnie reklamowa? si? w AdWords
Google Analytics - podr?cznik instalacji i wykorzystania Google Analytics
Blog o marketingu w wyszukiwarkach |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|