Forum Katalogu Ciekawych Stron Strona Główna  Forum Katalogu Ciekawych Stron Strona Główna  
 
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Ranking systemów  Ranking systemów   Grupy  Grupy  
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Katalogu Ciekawych Stron Strona Główna » Zaczynamy przygodę ze stronami » Dlaczego warto zaistnieć w Internecie?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
 Dlaczego warto zaistnieć w Internecie? « Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat » 
Autor Wiadomość
Martin
PostWysłany: 20 Cze 2005, 22:11    Temat postu: Dlaczego warto zaistnieć w Internecie? Odpowiedz z cytatem Zacytuj zaznaczone

KCS_Admin
KCS_Admin

Dołączył: 17 Cze 2005
Posty: 5566

Skąd: Piaseczno

Poniżej przedstawiam ważniejsze zalety korzystania i zaistnienia w Internecie:

1. Zaznaczenie swojej obecności.
Na całym świecie dostęp do sieci WWW ma ponad 750 milionów osób. Niezależnie od tego, jaką działalność prowadzisz, nie możesz po prostu zignorować 750 milionów ludzi. Aby stać się członkiem tej społeczności i pokazać, że pragniesz świadczyć jej usługi, musisz włączyć się do sieci. Wiesz przecież, że zrobi to konkurencja.

2. Kontakty.
Wiele z tego, co dzieje się w biznesie, to nic innego, jak tworzenie powiązań między ludźmi. Każdy doświadczony przedsiębiorca doskonale rozumie, że ważne jest nie tyle to, co się wie, ile to, kogo się zna. Rozdawanie wizytówek jest nieodłączną częścią każdego właściwie przeprowadzonego spotkania, a każdy przedsiębiorca chętnie opowie kilka historii o tym, jak przypadkowe spotkanie przerodziło się w wielki kontrakt. A gdyby tak można było rozdać tysiącom, może nawet milionom potencjalnych klientów i partnerów wizytówki z informacją o tym, czym się zajmujesz i jak można do Ciebie dotrzeć, jeśli ktoś potrzebuje Twoich usług? Możesz to zrobić, łatwo i niedrogo - zapewni Ci to sieć WWW, 24 godziny na dobę.

3. Udostępnianie informacji o firmie.
Jakie są podstawowe informacje o firmie? Przypomnij sobie, jak wygląda ogłoszenie na "żółtych kartkach", np. w Panoramie Firm. Jakie są Wasze godziny pracy? Czym się zajmujecie? Jak można się z Wami skontaktować? Jakie akceptujecie warunki płatności? Gdzie się mieścicie? Wyobraź sobie teraz "żółte kartki", które umożliwiają natychmiastową zmianę treści ogłoszenia. Specjalna okazja na dziś? Bieżąca stawka procentowa? Informacje
o sprzedaży miejsc parkingowych na przyszły tydzień? Gdyby było możliwe stałe informowanie klientów o wszystkich powodach, dla których powinni prowadzić z Tobą interesy, czyż nie zwiększyłyby się obroty Twojej firmy? W sieci WWW jest to możliwe.

4. Służenie klientom.
Udostępnianie informacji o firmie to jedna z najważniejszych form obsługi klienta. Jeśli jednak chcesz służyć klientowi, technologia sieci WWW zapewnia także inne udogodnienia. Weźmy na przykład udostępnianie formularzy wstępnej kwalifikacji do udzielenia kredytu, albo możliwość zlecenia pracownikowi znalezienia poszukiwanej przez klienta klasycznej płyty jazzowej bez konieczności wysiadywania godzinami przy telefonie. Niech klient wstuka swoje wymiary i natychmiast sprawdzi, jakie fasony i kolory marynarek może dziś kupić
w Waszym sklepie. Wszystko to można prosto i szybko załatwić przez sieć WWW.

5. Zwiększenie zainteresowania wśród społeczeństwa.
Newsweek nie wydrukuje potężnego artykułu o otwarciu Twojego sklepiku, ale może zamieścić adres Twojej strony WWW, jeśli sprawa jest nowa i ciekawa. Nawet, jeśli artykuł informujący o otwarciu ukazałby się w poczytnym piśmie, przeczytanie go przez kogoś
w odległym mieście nie zda Ci się na wiele, chyba, że planuje on rychły przyjazd w Twoje strony. W przypadku strony WWW potencjalnym jej gościem jest każdy, kto ma dostęp do sieci - gdziekolwiek na Ziemi.

6. Publikacja materiałów w ściśle określonym momencie.
Co zrobić, jeśli musisz opublikować materiał nie wcześniej niż o północy? Na przykład sprawozdanie kwartalne, nazwisko zdobywcy głównej nagrody, artykuł o bardzo oczekiwanym filmie, czy informację o fuzji firm? No cóż, możesz wysłać materiał do prasy
z adnotacją "nie drukować przed...” i liczyć na to, że wszystko pójdzie jak należy. Teraz możesz jednak opublikować informacje dokładnie o północy czy o dowolnej innej godzinie, jednocześnie z wszelkimi materiałami towarzyszącymi, jak zdjęcia, życiorysy itd. Wyobraź sobie informację: "Wszystkie materiały będą dostępne na naszej stronie WWW o godzinie 00:01". "Gorąca" informacja dociera do tych, którzy na nią czekają, a nie do tych, którzy opublikują ją za wcześnie.

7. Sprzedaż.
Wiele ludzi uważa, że jest to w sieci działalność numer jeden. Umieściliśmy ją na siódmym miejscu po to, by dać jasno do zrozumienia, że naszym zdaniem należy rozważać możliwość sprzedaży poprzez sieć dopiero po realizacji wszystkich powyższych punktów, a może też kilku z tych, które umieściliśmy poniżej. Dlaczego? Odpowiedź jest dość złożona. Najłatwiej przedstawić sprawę tak: czy uważasz sprzedawanie przez telefon za najważniejszą metodę prowadzenia sprzedaży? Prawdopodobnie nie. Telefon jest narzędziem umożliwiającym komunikację z klientem, co z kolei ułatwia samą sprzedaż. Tak właśnie naszym zdaniem należy traktować sieć WWW. Technika jest oczywiście inna, jednak zanim potencjalny klient zdecyduje się kupić, chciałby wiedzieć, kim jesteście, co robicie i co możecie zaoferować.
To właśnie łatwo i niedrogo może zapewnić sieć. Dzięki tym informacjom zainteresowana osoba może stać się klientem.

8. Udostępnianie zdjęć, dźwięków i filmów.
Co się dzieje, jeśli oferujesz wspaniały produkt, ale ludzie oszaleliby na jego punkcie dopiero po ujrzeniu go w akcji? Płyta jest cudowna, ale bez usłyszenia jej na własne uszy nikt się nią nie zachwyci. Obraz jest wart więcej niż tysiąc słów, cóż jednak, jeśli nie masz miejsca na te tysiąc słów? Sieć WWW umożliwia dołączenie do informacji o firmie dźwięku, zdjęć, rysunków i krótkich filmów, które zapewnią klientom dodatkowe informacje i dodatkowe wrażenia. Tego nie da Ci żadna broszura.

9. Dotarcie do najbardziej atrakcyjnego demograficznie rynku.
Demograficzne cechy przeciętnego użytkownika sieci WWW należą do najbardziej pożądanych. Są to zwykle osoby wykształcone, o wysokich bieżących lub przyszłych dochodach. Nic dziwnego, że popularne wśród użytkowników sieci Internet pismo "Wired" nie ma kłopotów z zamieszczaniem reklam firmy Lexus i innych wielkich graczy na rynku. Te korzystne cechy demograficzne pozostaną bez zmian przez wiele lat.

10. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Osoba, która odbiera telefony w Twojej firmie z pewnością to potwierdzi - najwięcej czasu spędza na odpowiadaniu na wciąż te same pytania klientów. Są to te pytania, na które chcą znać odpowiedź klienci bądź potencjalni klienci, zanim zaczną robić z Tobą interesy. Umieść je na swojej stronie WWW, a zniknie bariera hamująca rozwój kontaktów. Zaoszczędzisz też sporo pracy osobie odbierającej telefony.

11. Utrzymywanie stałego kontaktu ze sprzedawcami.
Twoi sprzedawcy działający w terenie mogą potrzebować od Ciebie aktualnych informacji pomocnych w dokonaniu sprzedaży lub dopięciu na ostatni guzik kontraktu. Takie informacje możesz zamieścić na poufnej stronie WWW dostępnej po podaniu hasła. Krótkie, lokalne połączenie telefoniczne może zapewnić pracownikom wszelkie, najbardziej szczegółowe informacje - nie ma rachunków za zamiejscowe rozmowy i faksy, nie ma angażowania czasu pracowników w biurze.

12. Otwarcie na rynki międzynarodowe.
Możesz uważać, że w przypadku Twojej firmy, nawiązywanie i prowadzenie współpracy na wszystkich potencjalnych rynkach zagranicznych za pomocą tradycyjnej poczty, telefonu
i faksu jest pozbawione sensu, jednak dzięki stronie WWW możesz rozpocząć dialog
z rynkami międzynarodowymi tak łatwo, jak z firmą po drugiej stronie ulicy. Prawdę mówiąc, zanim dołączysz do sieci, musisz zdecydować, w jaki sposób będziesz prowadzić międzynarodowe interesy, które z tego faktu wynikną. Twoja strona WWW z całą pewnością zaowocuje ciekawymi kontaktami, nawet, jeśli nie było to planowane. Jeśli Twoja firma ma biura za granicą, inną korzyścią z sieci jest dostęp do wszystkich danych głównej siedziby za cenę połączenia lokalnego.

13. Całodobowy serwis.
Czy zdarzyło Ci się kiedyś zadzwonić nie w porę na drugi koniec świata? Nie wszyscy mają na zegarku tę samą godzinę. Biznes jest taki sam na całym świecie, lecz godziny pracy nie. Skontaktowanie się z Azją lub Ameryką to zniechęcający problem. Strona WWW służy klientom, partnerom i wszystkim zainteresowanym przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Nie trzeba jej płacić za nadgodziny. Może podawać informacje zgodnie z potrzebami odbiorcy. Sieć pozwala także uzyskiwać ważne dane, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję. Będziesz mieć w garści wszystkie informacje jeszcze zanim konkurenci przyjdą do pracy.

14. Szybkie udostępnianie zmieniających się informacji.
Zdarza się czasem, że informacja ulegnie zmianie jeszcze zanim drukowany materiał zejdzie z prasy. Pozostajesz z wielką górą drogiego, bezwartościowego papieru. Elektroniczne publikacje zmieniają się tak, jak tego chcesz. Nie ma papieru ani farby drukarskiej, nie oglądasz rachunków od drukarza. Możesz nawet połączyć swą stronę WWW z bazą danych decydującą o rodzaju przekazywanych informacji - a bazę taką możesz dowolnie modyfikować. Takiej elastyczności nie da Ci żadna papierowa publikacja.

15. Uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów.
Rozsyłasz w świat broszurę, katalog lub folder. Nic się jednak nie dzieje. Nie ma sprzedaży, nie ma telefonów ani kontaktów. Dlaczego? Niewłaściwy kolor, nie te ceny, zły rynek? Jak mówią książki o marketingu, nie ustawaj w próbach, a w końcu się dowiesz, co nie wypaliło. Znakomita metoda dla mężczyzn z pełnymi portfelami, ale kto za to wszystko zapłaci? Ty oczywiście, a nie masz przecież czasu ani pieniędzy na czekanie na odpowiedź. Na stronie WWW możesz poprosić o informacje i uzyskać je całkiem za darmo! Podany na niej adres poczty elektronicznej umożliwia klientowi łatwe, bezpośrednie i natychmiastowe zareagowanie, co oszczędzi Ci kosztów i frustracji bezowocnego sprawdzania skrzynki na listy.

16. Próbne wprowadzanie na rynek nowych usług i produktów.
Ściśle związany z poprzednim powodem jest problem kosztu wprowadzania na rynek nowego produktu. Reklama, reklama, reklama, media i reklama. Drogo, drogo, drogo. Jeśli istniejesz już w sieci WWW i wiesz, czego możesz oczekiwać od tych, którzy odwiedzają Twoją stronę, to są oni najtańszym rynkiem, na jaki możesz wejść. Oni też wyrażą swoją opinię o produkcie szybciej, łatwiej i znacznie taniej niż jakikolwiek inny rynek. Za cenę utworzenia jednej lub dwóch stron WWW otrzymujesz kryształową kulę, w której ujrzysz wszystkie wskazówki, jak wprowadzić produkt lub usługę na rynek. Fascynujące!

17. Dostęp do mediów.
Każdy rodzaj działalności potrzebuje reklamy, którą zapewniają media, jak to opisywaliśmy w punkcie 5: "Zwiększenie zainteresowania wśród społeczeństwa". Co się jednak dzieje, jeśli Twoja działalność polega na dostępie do mediów w charakterze reportera, publicysty lub osoby zajmującej się polityką? Media to dziś dziedzina najsilniej obecna w sieci, ponieważ głównym produktem jest tu informacja, a za pośrednictwem sieci najłatwiej, najtaniej i najszybciej można ją uzyskać. Serwisy prasowe on-line stają się coraz bardziej powszechne, bo współpracują z cyfrowym środowiskiem coraz większej liczby wydawców. Zamiast cięcia i wklejania korzystają oni z cyfrowych obrazów, a cyfrowy tekst można zmieniać i publikować niemal natychmiast. Wszystko to dostępne jest na stronach WWW.

18. Dostęp do rynku młodzieżowego i związanego z edukacją.
Jeśli działasz na rynku związanym z edukacją, weź pod uwagę, że większość uczelni już oferuje studentom dostęp do Internetu. Niemal wszystkie szkoły średnie będą w Internecie w ciągu najbliższych kilku lat. Książki, obuwie sportowe, kursy, młodzieżowa moda i wszystko inne, co powinno trafić na te rynki, musi istnieć w Internecie. Nawet po nadejściu handlowych serwisów on-line adresowanych do nieco starszej populacji, na sieciowym rynku osób w wieku poniżej 25 lat należy oczekiwać jedynie wzrostu.


19. Wejście na rynki specjalistyczne.
Sprzedajesz akwaria, reprodukcje lub lekcje latania? Możesz uważać, że Internet to niezbyt odpowiednie miejsce. Przemyśl to jeszcze raz. Internet nie jest już tylko siecią studentów informatyki. Skoro liczba użytkowników sieci wynosi już ponad 120 milionów i wciąż rośnie, nawet najwęższa grupa zainteresowań będzie w niej miała znaczącą reprezentację. Dzięki istnieniu w sieci znakomitych wyszukiwarek informacji, Twoja grupa zainteresowań bez trudu znajdzie Ciebie, albo Twoich konkurentów.

20. Obsługa rynku lokalnego.
Omówiliśmy, jakie możliwości daje wyjście na świat poprzez stronę WWW. A co powiesz o najbliższym sąsiedztwie? Jeśli masz siedzibę w Krakowie, Trójmieście, Warszawie, Poznaniu, Katowicach lub innym dużym mieście, najprawdopodobniej masz dostatecznie wielu lokalnych klientów, by warto było rozważyć możliwość marketingu za pośrednictwem sieci. Wiele restauracji na całym świecie przyjmuje przez Internet zamówienia na dostawę dań! Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, jeśli tak wielu klientów ma dostęp do sieci WWW, Ciebie też nie powinno tam zabraknąć.

21. Niesłychana łatwość użytkowania i zaskakująco niskie koszty.
Wszystkie wyżej opisane powody, dla których warto zaistnieć w ogólnoświatowej sieci WWW brzmią świetnie, ale ile naprawdę to wszystko kosztuje? Właśnie, to wszystko jest teraz dostępne za nieporównywalnie małe pieniądze. Nie musisz mieć własnego, fachowego, drogiego personelu. Nie musisz mieć własnego, drogiego sprzętu i drogich, superszybkich łączy z Internetem. Nie musisz nawet ani trochę znać się na tym wszystkim. Konkretne rozwiązania są dostępne "na miarę", zarówno dla wielkiej korporacji, jak i dla jednoosobowej firmy, dla komputerowych nowicjuszy i dla komputerowych specjalistów. Niezależnie od tego, jak wielka lub jak mała jest Twoja firma, jeśli liczba użytkowników sieci wynosi już ponad 750 milionów i wciąż lawinowo rośnie, Ciebie też nie powinno tam zabraknąć.
_________________
Martin
- Prywatny Katalog Stron
- pizzeria La Nostra zaprasza
- e-Piaseczno i okolice, to najlepsze miejsce dla e-mieszkanca powiatu piaseczynskiego
- najlepsze prywatne przedszkole w Piasecznie
- moj prywatny fotoblog ze zdj?ciami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
KCS
Wysłany:     Temat postu: Reklama w KCS







Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1


Forum Katalogu Ciekawych Stron Strona Główna » Zaczynamy przygodę ze stronami » Dlaczego warto zaistnieć w Internecie?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


katalog stron | forum
Powered by phpBB © 2005 phpBB Group